Misli

U mojim je prsima rupa slobodno je opipaj neće te uvući iako je dovoljno velika da guta čitava sunca ali njena narav nije ta da usisava stvari u sebe već takva da se zatvara osjećajima ispunjenosti i pripadnosti koji joj sad nedostaju ako zaviriš u nju gdjegdje ćeš vidjeti svjetlucave tragove to su sjećanja na vremena kad je bila puna slobodno uđi u taj svemir otputuj do prve svjetlosti i zaviri u moje uspomene izmamit će ti osmijeh na lice a onda ću se i ja nasmiješiti jer sam te barem nakratko učinio sretnim

Moj je život klaustrofobična kutija u koju sam se sam ukopao i iz koje odbijam naći izlaz puštam si u njoj glazbu i palim topla svjetla ali svejedno je hladnije no u Raskoljnikovu stanu jer spavam i budim se sasvim sam i služim kao muza ruskim i francuskim piscima devetnaestoga stoljeća iako nemam sjekiru i ne radim u rudniku ali sam jednako zatvoren dok u meni odjekuje vječiti vrisak objesite me na zid ako baš želite kad poželim mogu biti lijep kao slika ali neću vas uveseljavati nego ću vas uznemiravati svojom ljepotom

Rekao mi je da sam svjetliji od sunca i mračniji od bezosjećajnih orgija pitao sam ga kako da onda hodam linijom između te dvije krajnosti on mi je odgovorio da se ne moram kretati nego se mogu ukopati na sredini zaklopiti oči udahnuti i život će mi doći bez naprezanja uzvratio sam da imam dovoljno tereta na sebi da bih se vodio savjetima popularne psihologije pa sam svejedno ostao stajati jer sam se bojao pokrenuti on se još malo kolebao pa mi je naposljetku rekao nauči biti besraman a onda je otišao ostavio me da razmišljam o toj misli negdje u mehanizmu mog tijela pokrenuo se jedan kotačić kad sam shvatio da nemati srama znači biti bezbrižan nakon toga je iz mene potekao potencijal otvorile su mi se oči počeo sam se ostvarivati svijete dolazim

Leave a Reply

