Samo na jednu noć

Dođi danas da osjetim tvoj miris ispod  prekrivača koji sam već odavno trebao oprati (još uvijek ima mrlju od paste za zube kojom sam ljetos namazao noge kad me ugrizao komarac koji mi nije dao spavati). Neću se zaljubiti u tebe i nećemo razmijeniti više od nekoliko poruka tjedno i možda susreta u nekom klubu subotom navečer, ali tvoj će mi zagrljaj noćas dobro doći. Pametan si pa ćemo poslije moći razgovarati o tome zašto je tako teško naći nekoga za vezu, a onda ću te pitati koje filmove voliš jer, eto, ja bih se jednoga dana možda volio baviti pisanjem scenarija a ti znaš sve o filmskoj umjetnosti. Neću te onda pitati kako se postaje scenarist i kako se prestaje raditi ono što ne voliš jer to zvuči kao problem, a ti me još ne poznaš dovoljno da bi znao kako ja o problemima ne pričam. Pitao si me imam li zdravu svijest o sebi, ja sam rekao, da, imam, racionalan sam, pametan i pozitivan, ali nisam ti rekao i da sam zatvoren i da ne mogu priznati slabost. Iako, rekao bih da više nisam tako krut kao što sam prije bio. Evo, na primjer, one noći kad smo se upoznali u onom klubu u kojem nije bilo mjesta za plesanje ja sam se rasplakao zbog dečka koji me nije htio pozdraviti, a s kojim sam samo večer prije tražio najmračnije kutove Cvjetnog naselja kako bismo mogli stvarati nešto što će imati budućnost. Možda je do alkohola, a vjerojatnije samo do toga da mi je bilo dosta svega; bilo kako bilo, kad sam izašao iz taksija, kupio burek, onaj fini iz pekare u Radićevoj koja radi cijelu noć, i došao do bicikla, suze su samo krenule. Nešto se oslobodilo u tom trenutku, nisu to bili samo osjećaji, nego spoznaja da je boli nekad lakše pustiti da teče nego je pokušati obuzdati. Eto, vidiš da sam napredovao, sad čak i mogu pričati o takvim stvarima, ali još se uvijek nisam naučio biti sam, ne znam je li to uopće moguće ili je samoća jednostavno ljudska, zato mi trebaš ti noćas ispod prekrivača koji moram oprati. Oprosti mi, tebi neću stvarati svemire niti ću željeti da se pretvorimo u jedno biće, imam već dovoljno iskustva u ovim stvarima da znam kako funkcioniraju, a to znaš i ti, sviđa mi se što nemaš baš nikakvih očekivanja i što mi sutra nećeš izjavljivati ljubav iako bih ja radije da si ti netko kome bih ja rekao volim te pa makar zbog toga i plakao.

Leave a Reply

