Pohlepa

Otkinuo sam rododendron s njegove stapke a onda ga pakosno pojeo. Tog sam trenutka odabrao tamu koja možda nije donosila mir, ali je donosila strast i iz usta mi vabila uzdahe i tjerala krv da se brže uspinje mojim tijelom. Otkucaje srca osjetio sam u svakom organu, a oči su mi se ispunile ponosom, očajem i podrugljivošću.

Pa ipak, nisam bio zao. Otvoren tek. Tako ostvarenog poljupci me nisu mogli obuzdati, a dodiri smiriti. Mišićavi, pažljivi i plemeniti muškarci poda mnom su bili krhkiji od nožica tek rođenog laneta pa sam ih nemilosrdno lomio ismijavajući njihovu slabost. Na one pokvarene, sebične i površne bacao sam smrdljivi katran da bi postali još prljaviji, ali oni takvu nečistoću nisu mogli podnijeti pa su se uz oči ispupčene od straha utapali u crnoj kaljuži.
Više nisam mogao gutati jer je nakon rododendrona moja žeđ postala neutaživa, stoga sam lomio, rušio i utapao.

A onda sam naletio na čovjeka koji je bio jednako gladan i jednako nemilosrdan kao ja. Njega sam tri mjeseca čupao za kosu. Lice bi mu se grčilo od boli, ali nikad ne bi ispustio ni glasa nego bi stisnuo zube i pokušao mi odgristi bradavice ili kožu ili jezik, a onda zaroniti usta u moj želudac dok ne dođe do onog mjesta iza na kojem se nalazi moja duša.

Mislio je da će se njome nahraniti. Ali čak i da je uspio doći do tog mjesta, tamo ne bi našao ono što je tražio.

Jer ondje više nije bilo moje duše. Da je kojim slučajem zario svoje ruke u moju utrobu, našao bi tek jedan cvijet rododendrona. Čist, netaknut i neuvenut. I onda ne bi znao što bi s njime pa bi se povukao, a mene ostavio da istrunem u krevetu.

A ja sam progutao rododendron jer sam htio imati cijeli život pred sobom i jer sam htio biti veći od života. I možda sam postao neuništiv, ali sam isto tako ostao vječno žedan. Pa sad lomim drugu vrstu cvijeća, jednu po jednu. Moje se tijelo pak otključava tek jednim enzimom.

Volio bih da sam ipak progutao sunce.

Leave a Reply

