Dildo sajam

Posjetili smo sajam umjetnih penisa. Mene nije zanimao niti jedan od izložbenih primjeraka, a nekako mislim da ni tebe ništa nije privlačilo na izložbu, ali bili smo mladi, a kad si mlad imaš potrebu biti subverzivan pa smo mislili da svojim posjetom doprinosimo lokalnoj kulturnoj sceni.

Ostali posjetitelji sajma uglavnom su bili pederi čija smo lica mogli prepoznati s neke od sumnjivih društvenih stranica ili maglovitih večeri u klubu koji je puštao narodnjake koje nitko „ne sluša, ali su tu zbog ekipe“. Kimnuli smo nekolicini, no nismo vidjeli niti jednog poznanika s kojim bismo se nasmijali gluposti trenutka.

Uzeo si u ruke posebno tanak primjerak koji je više nalikovao štapiću za sushi nego umjetnom penisu, ali funkciju pribora za jelo ne bi mogao ispunjavati jer je bio pretjerano savitljiv. Predao si ga meni na inspekciju, a ja sam te njime pokušao ubosti u nosnicu, a onda smo doživjeli odbljesak spoznaje jer smo mu možda odgonetnuli svrhu.

Počeo sam nestrpljivo tapkati nogom dok si se ti zadržao pred debelim crnim igračkama. Htio sam otići, a bilo je jasno da ti želiš kupiti jedan. Nisam preokrenuo očima zato što sam ti prijatelj pa sam ti prišao i pokušao te potaknuti: „Pa daj ga uzmi ako ti se već toliko sviđa.“ Ti kao da si čekao ohrabrenje pa si rekao: „Ma da, zašto ne bih uzeo“, a onda si ga pružio prodavaču i rekao da ga uzimaš. „Taj vam stoji 300 kuna“, obavijestio te mršavi proćelavi trgovac. Naša indiferentna lica na trenutak su kao u anime-crtićima promijenila izraz jer su nam se usta razjapila a oči ispale iz svojih duplji od šoka, ali brzo smo se povratili u svoje stanje nezainteresiranosti a onda poslali cijeli sajam u onu stvar i otišli na pivo. Kad nemaš kurac dovoljna je i pivska boca.

Leave a Reply

