Odrastanje jednog odnosa

Slušanje glazbe prilično je intimna stvar, ali između moje intime i tvoje nije postojala granica pa smo obojica bili u mojoj sobi tamno obojenih zidova – ja sam ležao na krevetu, a ti si, sjedeći na podu, bio naslonjen na moj madrac – i slušali Urbana čija je glazba tkala opipljivu mrežu osjećaja koja se širila prostorijom. Vjerovali smo da je život pjesma, a ja sam pomislio kako bi bilo dobro da pobjegnemo negdje gdje ćemo moći uživati u slobodi, ali ti to nisam rekao jer sam znao da i ti razmišljaš o istoj stvari. *Imaš svijetle oči, a ja ti prstima milujem zube, ne zato jer žudim za ugrizom nego zato što želim znati što se nalazi iza njih.*

Socijalistička zgrada škole imala je goleme prozore, one vrste koja poziva na razbijanje. Uzeo sam kamen u ruke, a ti si se isprva nećkao, ali kad je staklo zazvečalo u ekstazi ispunjenja svoje svrhe, nisi dograbio jedan nego dva kamena pa si se poveo za mojim primjerom i zadovoljio porive koji nisu bili vandalski nego logični. Razbili smo samo dva prozora jer nismo htjeli svu sreću potrošiti u jednom danu; osim toga, kao i drugi prije nas, bili smo nesebični pa smo nekim novim klincima ostavili da otkriju pročišćujući osjećaj lomljenja prozora koji su stvoreni da budu razbijeni. *Suze sam čuvao za posebne prilike kao što je dodir naših nosova koji je nama značio više od poljupca.*

Besciljno smo se vozili gradskim ulicama jer smo očajnički tražili mjesto na kojem bismo pripadali, ali čak i prije no što je lampica za spremnik goriva počela upozoravajuće svijetliti, i ti i ja smo shvatili da pripadnost ne čini mjesto nego je čine ljudi. Spleen izgubljenosti nestao je kroz otvoreni prozor automobila. Uhvatili smo se za ruke, ali tek na trenutak, a onda si prebacio u višu brzinu pa smo odjurili do najbliže benzinske pumpe. *Kad sam pored tebe prisutan sam i ne sanjam jer nema bolje stvarnosti od tvoga mirisa i tvoga osmijeha i dodira i želje da se svakoga jutra budiš pored mene.*

Leave a Reply

