Molitva

U ime Oca, i Sina i Duha Svetoga, amen.

I u ime tvoje, Dijete moje.

Hej, Bože. Što ima novoga?

Ništa, Sine. Sve je po starom. Unosim harmoniju tamo gdje vlada kaos i stvaram prilike tamo gdje postoji samo neizvjesnost. Od početka vremena radim jednu te istu stvar.

Mda. Pretpostavljam da ti je prilično dosadno.

Nije mi dosadno. Ja sam Bog, a biti Bog znači biti Ljubav. Svaki put kad se u svemiru pojavi novo zrnce ljubavi moj je smisao ostvaren.

Vrlo diplomatski odgovor. Meni uvijek govore da sam majstor u neiznošenju direktne kritike.

Dijete drago, to je zato što si, ovaj, stvoren na sliku i priliku Oca svoga.

Što zapravo znači ta fraza, stvoren na tvoju sliku i priliku?

Nemam pojma, pitaj frajere koji su pisali Bibliju. Mene uopće nisu pitali za mišljenje.

Da, ta Biblija je baš blesava knjiga.

Pa ipak, da nema Biblije, ti se sad ne bi molio meni, zar ne?

Želiš li time reći nešto vrlo mudro? Da u svakom zlu ima nečega dobroga?

Ne, nego da ponekad i jako glupavi ljudi znaju pogoditi bit stvari.

A koja je to bit stvari?

Kad se sve zbroji i oduzme, bit stvari – to sam ja.

Pa dobro, to baš i nije bilo teško za pogoditi. Smeta li te što ti svatko u usta trpa neko svoje uvjerenje? Na primjer, Bog mrzi muslimane?

I ne baš. Vjerojatno zato što i nemam usta.

Ali ti ljudi svijetom šire mržnju u tvoje ime! Kako ti to može ne smetati?!

Sine moj, da se ja uzrujavam zbog svake sitnice, već bih odavno bio u grobu. Kad bih mogao umrijeti, jel’.

Ali jednom si skoro i umro, zar ne? Kad si bio Isus i kad su te zanijekali.

Uh, ma da. To je bilo malo nezgodno. A lijepo sam rekao Isusu da ne bude toliko gorljiv u širenju moje riječi. Samo će ga razapeti. Hm, sad se pitam je li taj izraz postojao i prije no što su ga objesili na križ.

Što?! Ti nisi htio da Isus predaje svijetu Tvoju istinu?

Nije da nisam htio, ali, iskreno, taj je Isus oduvijek bio pomalo nadobudan. Ja mislim da je to zato jer se nije oženio. To bi ga malo smirilo. U svakom slučaju, danas šaljem malo drugačiji tip ljudi da širi moju riječ.

A tko to danas tebe predstavlja?

Charlie Sheen.

Mooolim?! Ali taj je lik ovisnički hedonist!

Da, ali je jednako tako dobar prema drugim ljudima i ne gnjavi nikoga. To je poanta cijeloga moga učenja. Budi dobar prema drugima i uživaj u životu.

Ali, Charlie Sheen je bio nasilan prema drugima!

U redu, ne kažem da putem nije napravio niti jednu pogrešku, ali to nam se svima događa. Odnosno, vama. Biti čovjek, baš kao i biti Bog, znači opraštati. I baš je zato Charlie savršen. Bio je nevaljao i griješio je, ali je oprost tražio i oprost je dobio. Sad uživa i ne zamara se glupostima. Baš kao ni ja.

Čime se onda ti zamaraš?

Tobom, trenutno. Obratio si mi se i ja ti želim pomoći.

Znači li to da ne pomažeš onima koji ti se ne obrate?

Meni se obraćaju gotovo svi, bili oni svjesni toga ili ne. Pomažem svakoj osobi u kojoj tinja zrnce nade.

Pomažeš li onda i onima koji govore „Bog mrzi muslimane“ jer oni imaju nadu da će muslimani jednoga dana nestati s lica zemlje?

Naravno da ne pomažem. Vidiš, kad nešto zahtijevaš od mene, to možeš učiniti na dva načina. Možeš mi se obratiti s dobrotom, ljubavlju i nevinošću, a nešto od mene možeš zatražiti i ohološću, zlobom, strahom i mržnjom. Kad ono za što se moliš donosi mir, tada se sve čestice moje biti ujedinjuju da tu molbu i ostvare. Kad nešto pak stvaraš iz straha, samo kopaš vlastiti grob. Ponekad, ali samo ponekad, ostvarit ću i jednu od takvih želja jer one dovode do još većeg uništenja, te su samim time dobra lekcija. Tada se čovječanstvo trza iz svoje pasivnosti i osjećaja nemoći te se ujedinjuje kako bi svijetu donijelo blagostanje. S vremenom svi shvate da od mržnje nikakve koristi. Kažem ti, svima bi bilo lakše da žive kao Charlie Sheen.

I što sad meni savjetuješ?

A što si uopće htio zatražiti od mene?

Htio sam te zamoliti da malo više vjerujem u tebe.

Leave a Reply

