Muke po frajerima

Hej, koka.

Hej, maco. Kako si?

Dobro sam! Smetam?

Ma ne. Kosa mi je ful masna i kasnije ću je ići oprati, ali sad još čitam neku knjigu.

Ajde, super. Ja sam upravo nalakirala nokte na nogama. Kupila sam si neki genijalni krvavo-crveni lak za dvadeset kuna u Bipi. Sad čekam da se osuši pa ću ići peglati odjeću za sutra za posao. Kako je bilo kod staraca za vikend?

Uh, užas. Pravila sam ajvar s mamom i u početku smo se super slagale, ali onda me na negdje petnaestoj teglici zakočila s time da su ona i tata jako usamljeni i da bi stvarno voljeli kad bi ih uveselilo unuče ili dva.

Jao, tebe isto gnjave s time!

Naravno. Ja sam joj nešto odbrusila pa smo se danas smo rastali u ukočenoj atmosferi, ali ne prije no što me natjerala da ponesem pet teglica ajvara i jednu zamrznutu slaninu. Em imam trideset godina, em mi je posao šugav, em sam sama i nemam djece, sad ću još biti i debela. Mislim da ispunjavam sve kriterije žene vrijedne prijezira. Hvala bogu pa me nije briga ni za što od toga.

Jao, maco, nemoj tako, znaš da te ja jako volim. Ti si najbolja i najzgodnija i najpametnija cura koju sam ja ikad upoznala i moja si najbolja frendica. Ti zaslužuješ puno više od onoga što sad imaš.

Hvala ti, koka, ali meni ne treba ništa jer imam tebe. Kako si ti provela vikend? Kako je bilo sa Stipom na spoju?

Ne. Pitaj. Katastrofa. Užas!

Zašto?! Ali prvi put vam je bilo super!

Slušaj ovo. Dakle, u petak se nismo mogli naći jer je on bio na nekoj svadbi pa smo se dogovorili za subotu na trgu. Deset minuta prije no što sam krenula iz stana zove on mene da mi kaže da će kasniti dvadeset minuta i da će doći autom po mene. Ja sam rekla „OK“, iako ne podnosim kad netko u zadnji čas mijenja dogovor. Kad sam ušla u njegov auto rekao mi je „Bok“, i tako se slatko nasmiješio. Došlo mi je da preskočim kavu i odmah ga pozovem u stan, ali naravno da to nisam napravila. Nakon toga je sve krenulo nizbrdo. Prvo me odveo na Trešnjevku u neku birtiju gdje su puštali Narodni radio.

Isuse.

Da, koma, ali mislila sam si „nema veze, zgodan je i pametan“. E, ali onda smo počeli razgovarati. Isuse Bože, Lidija, to je bio najgori dejt na kojem sam u životu bila. On je sat vremena pričao o tome kako je bio na svadbi i kako su njemu takve zabave strašno dosadne, ali su mu zagrebački pirovi zanimljiviji od dalmatinskih koji su seljački, a žao mu je što nikad nije bio u Slavoniji u svatovima, čini mu se da je tamo prava fešta. Kužiš što ti hoću reći?!

Da, užas. Ali tako ste se dobro slagali prošli put!

Znam, ali ovo jučer je graničilo s čistim apsurdom. Ja sam nakon tih sat vremena rekla da moram ići jer se ne osjećam dobro pa me odvezao kući. E, i pazi sad ovo. U autu je odjednom opet postao zabavan i sladak pa sam ga poljubila kad me dovezao doma.

Ajme, ljubili ste se! Je li došao kod tebe u stan?

Ne, slušaj! Kad sam ga poljubila pitala sam ga hoće li doći kod mene. On nije rekao ništa već me gledao kao da sam mu upravo priopćila da mu je umrla mama. Kužiš, on je cijelo vrijeme šutio i gledao u mene i nije ništa govorio!

Što?!

Da! I to je trajalo čitavu minutu. Nakon toga sam ja izjurila iz auta i otišla doma. Otad se nismo čuli.

Maco, tako mi je žao. Znam da ti se sviđao. Sad sam se ja sjetila svog najgoreg dejta. Dakle, trebali smo se naći u osam sati. On je kasnio pola sata i nije se sjetio to mi javiti dok ga ja nisam nazvala i pitala gdje je. U osam i trideset pojavi se meni pred nosom i ne samo da se nije ispričao nego je rekao: „Bio sam sad na jednoj cugi i nemam više ni lipe. Gdje me vodiš?“ Onda smo sjeli na cugu, a on je cijelo vrijeme šutio i drkao po mobitelu. Ja sam morala držati razgovor čitavih 45 minuta koje su se činile kao tri sata, a onda sam još sve to morala i platiti. Koji beskičmenjak. Što je to s tim zagrebačkim frajerima?

Ljubavi, nemam pojma. Zašto mi ne možemo naći nikoga? Zar nam na čelu piše da nešto nije u redu s nama? Ja mislim da mi previše razmišljamo i imamo previsoke kriterije. Da sam barem glupa. Bila bih sretnija.

Da si glupa, ja se ne bih družila s tobom. Mi smo jake žene pa nas se muškarci boje jer su zapeli u dvadesetom stoljeću.

Koka, puno te volim. Uvijek me oraspoložiš. Ovaj lak za nokte je sranje, uopće se ne suši. Idem ga sada skinuti pa ću peglati.

Idem i ja prati kosu. Čujemo se. Volim te!

Pusa, volim te!

Leave a Reply

