Pokora

Mirišeš na ljubičice a ja nisam alergičan na pelud pa se opijam zrakom koji ispunjava svaku prostoriju u kojoj se ti nalaziš. Tvoja su bosa stopala odlučna prohodati čitave križne putove, ali njihova je čistoća odraz ljepote tvoje duše, a nevini ljudi ne bi trebali patiti.

Volio bih da sam nevin poput tebe ali nisam, iako to nisi znao jer mi nisi htio povjerovati kad sam ti rekao da nisam dobra osoba. Zbog toga sam se morao odreći svojih ljubičica i dopustiti policajcima umorna izgleda da me privedu. Na saslušanju sam bez oklijevanja priznao svoju krivicu pa mi je kazna odmah propisana. Moja stopala koja nisu toliko lijepa kao tvoja jer nisu toliko čista morala su napustiti sigurnost udobnih tenisica i svježinu opranih čarapa. Policijskim su me vozilom, onim blindiranim, odveli na rub kamene pustinje a onda me uz dozu sadizma nogom šutnuli van. Pao sam na užareno tlo. Sunce je pržilo a ja nisam imao zaštitu za glavu niti sam imao kap vode da utaži žeđ koja će se sasvim sigurno uskoro javiti. Ali ništa mi od toga nije bilo bitno jer sam znao da ovo i zaslužujem. Zato sam se bez prigovora podigao na bosa stopala i započeo hodati. Ruke su mi iza leđa bile svezane nekakvom trakom koja je žuljala ali ja sam potajno uživao u toj boli jer sam mislio da ću se tako iskupiti za svoje grijehe. Vrućina je bila neopisiva i, iako sam isprva pustinjom hodao lako, ubrzo sam počeo posustajati pod prvim kapima znoja koje su se nezaustavljivo počele slijevati niz svaki djelić moje kože. Osim toga, bio sam strahovito žedan. Sve o čemu sam mogao misliti bila je voda. Voda u nekoj oazi usred pustinje, voda koja teče iz slavine, voda koja se slijeva niz grlo i nesretnicima od sreće mami suze na oči. Ali ja nisam imao pravo biti sretan. Ja sam htio umrijeti, ali niti na to nisam imao pravo jer smrt znači izbavljenje od patnje, a patnja je bila moja osuda i patnja je bila moja kazna.

Pokajanje je bio moj oprost.

I odavno mi je svijet oprostio. Ali ja nisam oprostio sebi. Zato još uvijek hodam pustinjom i sanjam o mirisu ljubičica.

Leave a Reply

