Quirky ja ili zadaća za radionicu romana

Petak, 16.10.2015.
Danas nisam išao na posao pa sam razmišljao o glupostima i prokletim leptirićima u svom trbuhu. Malo mi se smijalo i malo mi se plakalo. Dobio sam odbijenicu za pivo, pokušao gledati frustrirajući film i otišao na spavanje s radosnom spoznajom da će subota biti sadržajnija.

Subota, 17.10.2015.
Probudio sam se puno kasnije no što sam to planirao, u deset sati. Na brzinu sam iskočio iz kreveta, pristavio ručak i otišao oprati kosu. Nakon što sam obrisao suđe, u ruksak sam spremio suvenire iz Komiže, a nakon toga se otputio do grada. Moja je prva postaja bila knjižnica. Tamo sam obnovio članstvo te odlunjao do odjela francuske književnosti u potrazi za piscem kojega mi je preporučio moj učitelj pisanja. Odabrao sam njegovu najdeblju knjigu (piščevu, ne učiteljevu), a za svaki slučaj sam uzeo još jednu tanju jer se, eto, obje spominju kao vrhunci piščeva stvaralaštva. Nakon obavljenog posla u knjižnici zaputio sam se prema tramvajskoj stanici koja je vodila na istok grada, ali tek nakon što sam napravio krug oko terase kina Europa, iako mi ono uopće nije bilo usput, no morao sam vidjeti sjedi li tamo netko od mojih prijatelja ili poznanika ili ljudi koji izgledaju kao da bih ih htio poznavati. Bacivši pogled na poluprazne stolove ispred kina, pomalo sam se razočarano uputio na trg, a odande u posjet teti, bratiću, sestrični i njihovoj mački. Teta me dočekala toplo kao i uvijek, uz ukusni tanjur punjenih paprika i domaće mandarine. Mene je pak više interesirao mačak, ali ja nisam zanimao njega. Poslije kratkog druženja i predaje magnetića s Visa, otputio sam se natrag u grad gdje me čekao Dominik i skitnje zagrebačkim kafićima. Ja sam zapravo htio ići na Glavni kolodvor, a odande prvim vlakom u Budimpeštu, čisto zato da malo okusimo život, ali Dominik nije bio oduševljen tom idejom, iako je rekao da smo nas dvojica spontani, ali je lagao jer smo unaprijed planirali i što ćemo staviti na domaću pizzu koju ćemo planirano praviti za jednog od narednih vikenda. Poslijepodne se bližilo kraju, a tako i naše druženje. Među kontaktima u mobitelu tražio sam žrtvu s kojom bih te večeri mogao otići u izlazak, ne zato što mi se išlo van nego zato jer mi se nije išlo kući, gdje sam ipak završio sat vremena kasnije i shvatio da se subotnja večer može provesti i u toplome stanu uz dobru knjigu.

Nedjelja, 18.10.2015.
[Ovaj dio govori o kupnji poklona jednom od čitatelja ovoga bloga. Nadopunit ću ga kad predam poklon.]

Ponedjeljak, 19.10.2015.
Gdje je nestao moj pretjerano aktivni društveni život i ispunjeno slobodno vrijeme?!

Utorak, 20.10.2015.
I dalje ne razgovaram s kolegicom s posla s kojom sam se prije desetak dana posvađao na kišovitoj Šolti, iako sam joj čak i pomogao staviti neke vrećice s hranom pod prozor da se rashlade. Poslao sam Dominiku poruku koja je završavala upitnikom i prema tome zahtijevala odgovor. Nije mi odgovorio, a ja se nisam imao vremena živcirati zbog toga. Na poslu radim više no ikad, ali ne žalim se jer se osjećam produktivno. Poslije posla sam otišao u poštu po novo stražnje svjetlo za bicikl. Uskoro bi trebalo stići još jedno.

Srijeda, 21.10.2015.
Danas je stiglo i drugo svjetlo za bicikl. Prvo super svijetli, ali je plastika koja ga drži patetična, valjda će ovo drugo biti bolje, iako ne polažem previše nade u tričarije iz Hong Konga. Dominik još uvijek ne odgovara na poruku. Sad se već živciram. Mislim da je takav jer mu nisam pomogao u odabiru poklona za svoj rođendan. Bio sam kod zubarice. Rekla mi je da se vidi da se brinem o zubima. Bio sam u brijačnici. Frizer mi je rekao da imam dobru bradu. Mislim da je danas bio dobar dan.

Leave a Reply

