Zahodski rododendron

Nad WC školjkom u tijesnom zahodu uključio sam Grindr jer sam valjda očekivao da ćeš ti iskočiti iz telefona i u kabini išaranoj markerima i oblijepljenoj žvakaćim gumama odvesti me na neko bolje mjesto. Mislim da mi ne bi čak ni smetalo kad bih se toliko prepustio da bih završio na vlažnome i pomalo blatnome podu. Ne volim javna mjesta kad vani pada kiša i sva se prljavština cipelama prenese unutra, ali u trenucima konačne strasti takve su sitnice nebitne.
Moja je mokraća zelena i svijetli poput krijesnica pod nezdravim fosforescentnim svjetlom koje bliješti iznad mene. Nekako mi je ugodno tu u išaranome, blatnome i vlažnome zahodu. Ponekad je pomisao na neku osobu jednako jaka kako njena prisutnost. Zato ne želim izaći nego se praviti da se ljubim s tobom. Pritom ti naravno skidam jaknu jer meni sami poljupci nisu dovoljni, iako jakna ne može pasti s tebe jer je prostorija preuska, ali mojim životinjskim nagonima nije bitan ishod nego postupak. Koji se prekida kad druga osoba punog mjehura pokuša otvoriti vrata našeg utočišta. Onda povučem vodu i vraćam se za stol na kojem me čekaju dvije ispijene čaše piva i ti.

Rododendroni su ispuštali zamaman miris u suton, a sve o čemu sam ja mogao razmišljati bila je tvoja prisutnost koja kao da je zarobila svu beskonačnost u sebi. Mislim da te baš zato i želim progutati. Iako ne bih imao ništa protiv toga da me jednostavno zagrliš i kažeš mi da me voliš. Prilično sam siguran da bih ja tada rekao nešto u stilu “Ja tebe volim deset puta više”, ali ovaj se put možda uspijem suzdržati pa kažem samo “A ja tebe obožavam”. Mislim da će me ovi rododendroni koji se ponosno uzdižu iz cvjetne gredice odsada podsjećati na tebe. Iako se ja zapravo ne razumijem u cvijeće i izmislio sam da su to rododendroni. Ali dobro im stoji taj naziv.

Pažljivo konstruiram slike jer mislim da ćeš me bolje doživjeti i da ću se samome sebi više svidjeti. Danas se malo teže izražavam, ali baš se zato i guram naprijed jer sam rekao da volim izazove pa se sad i moram tako ponašati. Kao u subotu, kad sam hrabro otišao na pivo s dečkom koji je imao zavidnu reputaciju, a ja sam se nadao da me neće razočarati. Dvije tamne pive su stvarno sjajna stvar, pogotovo kad se kombiniraju s bradatim licem koje te promatra s druge strane stola i vjerojatno razmišlja o tome kako tom bradom poškakljati tvoj vrat. A jednom kad ga alkohol dovoljno udari, tu misao jasno i izgovara. A meni je dosta odupiranja pa kad me vragolastim smiješkom upita “Želiš li doći k meni u stan”, ja s olakšanjem odgovaram “Naravno da želim”. Onda počinjem drhtati jer sam nervozan pa se molim da je taj stan što bliže jer u suprotnom neću završiti u njemu nego na međunarodnoj konferenciji treskavaca koja ima i svoj stručni naziv ali ja drhtim previše da bih ga se sada sjetio. Brzo. Smiri se. Razmišljaj o prozaičnim stvarima. Korijen iz pet. Koji je korijen iz pet? Ne, to ne postoji u onoj tablici korijenja. Daj nešto drugo. Koji mi je pisac najdraži. Harry Potter. Razmišljaj o Harryju Potteru. Tamo nema seksa i maženja s bradatim muškarcima, ali ima zmajeva i čarolija i stvari koje su veće i važnije i manje fizičke od dodira. Hajde, učenik si u Hogwartsu, a njega sada napadaju smrtonoše. Razmišljaj radije koju ćeš kletvu baciti na onog ružnog bijednika koji je upravo pokušao ubiti Ginny. Uzviknuo si Avada Kedavra što je bio prilično glup potez, ali ponekad si nesnalažljiv u kriznim situacijama. No ionako se ništa nije dogodilo, a smrtonoša sad juri prema tebi. Sve to dok se praviš da održavaš razgovor s bradonjom. Koji te uvodi u zgradu. Pa u stan. “Ti drhtiš”, primjećuje. “Ma ne obaziri se na to”, uzvraćam i prislanjam svoje usne na njegove. A onda preuzimam kontrolu jer sam ja onaj koji guta rododendrone i koji se ne libi zagaziti nogom u zahodsku školjku javnoga wc-a ako to znači da ću dobiti ono za čim doista žudim. A trenutno žudim samo za tobom.

Leave a Reply

