Update!

Dok sam se sad vraćao kući s posla doživio sam svoj eureka trenutak i shvatio dvije stvari. Prva od njih je da mi je krajnje vrijeme da prestanem gledati dečke na ulici dok pičim biciklom i usredotočim se na put ispred sebe jer se na njemu ipak tu i tamo zna pojaviti pokoji pješak ili auto. Druga stvar možda nije toliko bitna za moje fizičko zdravlje ili zdravlje bakice koje će na mene urlati jer sam je laktom zveknuo u sisu, ali je itekako važna za moju duševnu dobrobit. Konačno sam shvatio što Petar i Dominik misle kad kažu da u pisanju na ovome blogu nema osjećaja.

Stvar je u tome da, s jedne strane, sve događaje koji su mi, ovaj, bliski srcu, prepričavam na neki dovitljivo ciničan način (nadam se da nije arogantno reći za vlastiti stil da je dovitljiv) pa se onda iz toga ne vidi da su mi ti događaji imalo važniji od drugih o kojima pripovijedam tako zabavnim tonom. I to je OK jer sam sam odabrao pisati lakim i emocionalno neobvezujućim stilom. Ali stil nije jedini razlog nepostojanja bilo kakve emocije. One najnajvažnije trenutke moga vrlog života, možda jedine koje ću pamtiti iz ovih godina, uopće ne stavljam na blog. Ne želim ih podijeliti sa svijetom. S jedne strane, više ih volim sačuvati za sebe, onda osjećam da su potpuno i samo moji, a ne da ih svijet poput gladne rulje otima iz mojih ruku i pohlepno trga među sobom. I to je sasvim valjan razlog. S druge strane, kad ipak zapišem nešto što mi imalo znači, onda se osjećam pomalo patetično pa se vrlo brzo opet umatam u oklop nekog humornog cinizma. I ne mogu si ne postaviti pitanje: Sramim li se ja svojih osjećaja? (Odgovor: Da.)

Ha.

Leave a Reply

