Progutao sam sunce

Progutao sam sunce onog dana kad sam prelazio most iznad uske i dosta plitke rijeke. Most je izlizano plave bolje i pun rupa i brojnih slojeva betona i izbljedjelih oznaka za biciklističku stazu. Ali meni to nije bilo nimalo bitno jer ionako nisam gledao u konstrukciju kojom sam prelazio preko zelene usporene tekućice niti sam se obazirao na dobronamjerna lica ljudi koji su mi dolazili iz suprotnog smjera. Ja sam samo gledao sunce koje je jarko sjalo spuštajući se lagano prema zapadu, iako mi je u tom trenutku ta strana svijeta više izgledala kao da se nalazi na pola puta prema sjeveru. Bilo kako bilo, sve oko mene je bilo savršeno i nisam se mogao oteti dojmu da je za to zaduženo upravo sunce. Zato sam se jednostavno nasmiješio i cijeloga ga progutao. Zato sam sada uvijek nasmiješen.

Leave a Reply

